2017. január 29., vasárnap

Bemutatom Karát Daninak

Néhány nappal azután, hogy tényleg megvettem Karát, Dani is eljött végre Esztergomba, hogy megismerkedjen vele. Őt is elbűvölte a ló kedvessége, barátságossága. Van benne valami, amitől mindenkinek mosolyogni támad kedve, ezt később a lovardában is megfigyeltem. Értelmes kis szeme van, és tényleg érezni rajta azt a kevességet és bizalmat az ember iránt.
Dani készítette rólunk ezt a felvételt, amikor kipróbáltam a Kara hátára igazíttatott western nyerget. Pont nem értek hozzá, de tényleg marha kényeles, szóval megvettük… Arra gondoltam, jó lesz majd, amikor hosszú túrákra megyünk. :) És megint megállapítottam, milyen csodálatos környezetben van ez a Szilvia Lovasfarm! Kíváncsi vagyok, mikor jutunk oda, hogy mi is farmban gondolkodunk…
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig