2018. június 1., péntek

Sufni tuning etető

Az is nehéz ebben a lovas életben, hogy mindig van valami, ami szétesik és meg kell szerelni... Ráadásul ezeknek a fele se tréfa. A szomszéd lány lovának hülye kialakítású etetője volt, beakadt a lába egy lyukba, és nagyon csúnyán szétvágta a lábát, alig akart meggyógyulni. Én ezért háromszor úgy figyelem az etetőt. Miután a fa már kezd elöregedni, itt-ott korhad, időnként meglazult egy-egy szög. Ezeket azonnal eltávolítom. Mostanra viszont a kiszedett szöget, és a szétrohadt fának köszönhetően az etető jobb oldala tök mozgott, nem akartam, hogy sérülés legyen belőle. Kerestem egy deszkát, és jól rácsavaroztam az etető oldalára, hogy megtartsa, ha a ló nyaka tolja szemből. Aztán azt láttam, hogy a bal oldalon meg az egyik deszka korhadt meg annyira, hogy szétesni készül, így fogtam még egy deszkát, azt is rácsavaroztam. Mindkettőt megcsiszoltam kicsit, hogy ne vágja meg őket. Középen alul is van egy nagy korhadás, oda belülről csavaroztam az egyik deszkából levágott darabot. Így foltoztam ma a meglévő etetőt és fogalmazódott meg bennem az igény, hogy muszáj lesz újat csinálnom/csináltatnom...
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig