2018. május 31., csütörtök

Használatba vettük az új patamosót

Amikor beköltöztettem a lovakat, rájöttem, hogy a karámnak van egy nagy problémája: nincsen lekövezett placc a vízhez közel, így nehéz a lovak patáját rendesen lemosni. Van egy viacolorozott rész a karám utca felőli bejáratánál, ide szoktam kikötni a lovakat a nyergeléshez, ápoláshoz, itt patkolják őket, de a vízvételi lehetőség innen messze van. Ezért megkértem a kertészt, hogy bontsa ki az egyik karám elémet, és építsen oda egy kis burkolt részt. Ez szerencsésen megtörtént, szeretném majd még szélezetlen deszkával bezárni, de addig megteszi a villanypásztor szalag is. Nincs benne áram.
Igazából jól elrontottam a dolgot, mert, amikor elkészült, gondoltam bevezetem Karát, aki tök bizalommal be is jött, majd kijövetelnél még visszaszagolt az egyik szomszédos oszlophoz, ahol viszont volt áram, ami jól megcsípte, és innen most kezdhetem nehezített pályán az ismerkedést... ÁÁÁÁ... Kivettem a kerítésnek erről a frontjáról a pásztort, semmi szükség rá, így most se közel, se távol nincs áram.
Fülikét szépen megfürdettem benn...
Aztán kiraktam a napra száradni:
És, ahogy elengedtem, már hempergett is...
Karával most óvatos vagyok. Munka után csak egy kis vitaminos abrakot adtam neki benn, hadd szokja:
Utána a patamosó előtt homokban fürösztöttem ki illatos samponnal... És persze ő se maradt sokáig tiszta:
Illatos lovacska...
Ezek voltak az első fürdéseink idén. Őszintén mondom, hogy tetszett nekik, gondolom melegük volt.
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig