2018. május 4., péntek

TF Lovaskultúra: oktatás futószáron és voltizs

Nagyon klassz napot zártunk május 4-én pénteken Sóskúton. Amúgy is imádjuk a voltizs órákat, rengeteget nevetünk egymáson és magunkon, meg szurkolunk, hogy jól menjen, és javítjuk egymás hibáit, de most megspékeltük az egészet egy kis izgalommal, ugyanis vizsgáztunk. Egymást kellett oktatnunk voltizs hevederrel, közben Páska Ildikó figyelte, hogy mit, hogyan mondunk, hogyan tudunk egyszerre a lóra és a lovasra figyelni, mennyire felépített az oktatásunk, stb... A futószárazás már mindenkinek klasszul megy, abból előző félévben vizsgáztunk. Sokat gyakoroltam azóta is, hiszen időnként oktatok embereket, meg futószárazom Karát. Nekem az okozza a nehézséget, hogy úgy váltogassam a gyakorlatokat, hogy se túl gyors, se túl lassú ne legyen, és eszembe jussanak jó feladatok, ami izgalmassá teszi az órát. De nagyon figyeltem a többieket, lestem elemeket, így végül egy igazán jól sikerült órát adtam. Vicceltem is egyet Zsófival, hogy "na most, akkor én is megszivatlak...", és persze éppen és pont akkor jött oda megnézni minket Ildikó, így végül 4/5-öt kaptam. :) 
Gyakorlat után megírtuk az elmélet vizsgát, annak később lesz meg az eredménye, és utána páran maradtunk oktatási gyakorlatra. Három alkalommak kell gyerekeknek órát tartanunk, nekünk ez volt az utolsó. Én is élveztem, és az iskolások is jól szórakoztak... 

Na, de itt vannak képek a nagy felállásomról. Eddig soha nem sikerült elengednem a majré vasat... :)

Itt még kapaszkodom:

Jujj, kicsit már elengedtem:

És íme Csilla sztár fotója arról, amikor jobban elengedtem. Nem, nem kakáltam be... :)

És végül egy kép a levizsgázott boldog csapatról és oktatónkról, Páska Ildikóról:

SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig