2018. április 18., szerda

Léna első tereplovaglása - Fülike a kis genya... :)

Hahaha... A stíluson még van mit csiszolni: sajátos a szárkezelés.... Léna mentségére legyen mondva, pontosan tudja, hogy hogyan kell szárat fogni, de miután Fülike folyamatosan legelt volna, így elsősorban arra helyezte a hangsúlyt, hogy két kézzel megmarkolva fel tudja venni a fejét a földről. Léna szerint a nyereg nagyon kényelmetlen, ezért inkább szőrén jött ki velünk. Szépen vette az akadályokat, erős meredekeket mentünk le-föl, nem pottyant le. Illetve kétszer igen - vagyis inkább lelépett Fülikéről - amikor a kis görény megelégelte, hogy nem legelhet és bakolni kezdett. Az elsőt sajnos nem láttam, de a másodikat volt szerencsém végignézni, utána le is üvöltöttem Füli fejét, nem tudom, ez használt-e, de vissza úton már nem bunkózott. Mindenesetre nem volt nagy szám, hogy úgy mondjam, nem kellett sokáig próbálkoznia, hogy Léna lehuppanjon róla. Megmondtam Lénának, hogy ezt muszáj lesz nagy akarattal és kitartással kiülnie, különben a ló rá fog szokni, hogy próbálkozzon, hiszen eredménnyel jár... Én is ráültem szőrén, elbír, szerintem kimegyek vele egy-egy rövid kis körre,  csak ide a ház elé a mezőre, hogy kicsit  helyrerakjam.
Összességében szuper élmény volt. Fülike nem bújik a seggünkbe, szépen jön utánunk, időnként azért lemarad. Esze ágában nincs elrohanni, megijedni, nagyon kiegyensúlyozottan viselkedik kinn is. Igazi álom ló...  Imádom! Őt is....
Készítettem egy pocsék minőségű felvételt, de azért legyen már meg a jeles alkalom.
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig