2018. április 16., hétfő

Edzés Verával

 
Ma hosszú kihagyás után ellátogattam Verához egy edzésre, most, hogy végre visszaköltöztek a Tattersallba. Alsónémedi nekem sajnos nagyon messze volt, bár még így is ki-ki mentem a télen. 

A megújult Lendület lovasiskola logópályázatára adtam be egy kezdetleges próbálkozást, amit Vera berakott a kedvencek közé, hogy szavazni lehessen rá. A munkám végül  a harmadik helyre volt jó, így nyertem egy ajándék edzést, ma ezt jártam le. 

Nagyon el vagyok puhulva, és nagyon szét van csúszva megint az ülésem, bár igazán nem tudom, volt-e egyáltalán valaha jobb. Kifingtam hamar, folyamatosan izomból próbáltam megoldani a dolgokat, Vera mondta is, hogy nagyon görcsös vagyok... Plusz a szokásos parám volt a szárkezeléssel, mire Vera kihozott egy kettlebell súlyt... Ezt kellett hozzáfognom a szárhoz, és ezzel gyakorolni az átváltást combra való engedéssel. A sok hibám közül kettő volt extra feltűnő:
1. Nem a belső kezemmel "emelem" rá a lovat, hanem a külsővel tépem... 
2. A belső kezem általában sem enged.... (Erre Csaba is felhívta a figyelmem, amikor ugró edzést tartott nekem nemrég)
3, 4, 5, 6, 7, 8.... mindent szarul csinálok a kezemmel... 

A súly sokat segített, és amikor megértettem, hogy Vera mit akar mondani, akkor néha egészen elkaptam a fonalat. 

Az edzés legdrámaibb része az volt, hogy szinte képtelen voltam beugratni Boszit vágtába. Iszonyú sok, és idegtépő munka után ment csak, az se valami lélekemelően. Ettől egészen kikészültem, igaz, nem tudom, min lepődöm meg, hiszen az egyetemi Dallos Zsófis képzéseken sem sikerült elsőre. Az elején eldobom a külső szárat is, ha meg beugrana, jól belehúzok a ló szájába, hogy lehetőleg azonnal elmenjen az élettől is a kedve... Muszáj lenne ezt egy ismeretlen lovon többet gyakorolnom, mert azzal, hogy Karával ilyen jól össze vagyunk szokva (bár ott meg azt rontom el sokszor, hogy rossz lábra ugrik be),  nem tanulom meg a jól időzített, helyes segítségeket. 
(Teljesen véletlen, legnagyobb örömömre Kati évfolyamtársnőm jött utánam, és készített pár képet, örök hála neki!)

És én is készítettem magamról egy elindulós képet reggel, hogy felvettem a szép ruhámat, ha már egyszer a frissen felújított Nemzeti Lovardába megyek... A nagy eseményre a hajamat is megmostam. :)
Ing: HandM
Nadrág, mellény: Decathlon
Lovas cipő: Horze
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig