2017. május 21., vasárnap

3. havi mérleg


Kara egészen pontosan 14 hete van velem. Ideje elkészíteni a 3. havi mérlegünket… :)

Lássuk, mire jutottam ennyi idő alatt...
- Sokkal messzebbnek tűnt a dolog, mégis megléptem, és már 3 alkalommal is egyedül mentem terepre. Egyre ügyesebben, egyre gyorsabban (azaz időnként már ügetve).
- Van egy választott edzőm, Mészáros Imola, aki nagyon sokat segít abban, hogy megértsem, mit miért kell csinálni. Ő adott ahhoz is bátorságot, hogy kimenjek Karával terepre.
- Képes vagyok egyedül tudatosan edzeni.
- Felültettem a gyerekeket is Karára, persze csak futószáron.
- Karával való kapcsolatom egyre fejlődik. Most már többször odajön hozzám, érezhetően jobban bízik bennem, és én is teljesen nyugodt vagyok mellette.
- Egyedül vásárolok / cserélek zablát minden gond nélkül (tönkre ment az almás, kapott helyette hétszer tört oliv zablát).

Mi változott / javult a munkánkban és mi szorul fejlesztésre?
- Ha vágtázunk, már gyorsan vissza tudom venni ügetésbe, onnan lépésbe. De sajnos még mindig nem irányítom precízen vágtában, és lecsapjuk a sarkokat sokszor. Balra körön képesek vagyunk kisodródni. Azt gondolom ez hajlékonysági probléma, pedig most nagyon sokat csináljuk az átváltásokat / kisköröket, és ott jól működik. Fene se tudja...
- Többsör sikerül jó lábra beemelni vágtába.
- Nyugodtabb a szárkapcsolat, de még mindig nem konfliktusmentes. Addig minden okés, amíg lépés-ügetés munka folyik, de amint vágtáztunk, onnan nagyon nehéz nyugodt mederbe terelni a dolgot.
- A tanügetést már egészen jól kiülöm, a vágtát viszont még nem. Időnként, egy-egy ritmus már megvan, de aztán elvsztem a fonalat. Ezt muszáj lesz gyakorolnom.

Hát így állunk. Heti 4-5 edzést tolok, egyszer Imolával, szeretnék heti legalább egyszer terepre menni Karával. Ehhez most úgy tűnik, muszáj lesz megpatkoltatni, mert a köves talajon nagyon szenved. Remélem, az javít rajta. Plusz Kálmán írta, hogy adjak neki biotint. Mindenképpen kipróbálom. Most jól utánaolvasok a patát erősítő kúráknak. Mindig van valami új a láthatáron… :)
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig