2017. május 1., hétfő

Életem első lovas érme!

És - bár csak egy kis baráti ügyességi versenyről van szó - nagyon örülök neki. Úgy érzem, hogy sikerült ésszel mennem: nyugodtan, visszafogottan, és bár ez az időmön is meglátszott (1perc54másodperc), legalább nem hibáztam. Több nálam gyorsabb versenyző akadt, de ők a nagy rohanásban hiábáztak. Én vigignéztem magam előtt 6 indulót, és rájöttem, hogy tényleg a hibátlanság a legfőbb cél. Bevált, bár ez ezúttal "csak" a bronzra volt elég. Klau, Gábor volt barátnője, a gödi 12 betyár lovasiskola vezetője nyerte meg a felnőtt kategóriát, egy magabiztos srác lett a második, utána pedig én a harmadik. Amanda szokásosan rázta a fejét, de a kritikus időpontban mindig odatette magát nekem. Nagyon klassz kis ló ez!!! Persze ettől függetlenül jövőre hűtlen leszek, és Karával indulok. 
Komeathy Lajos készített pár képet rólunk. Ezt például még a verseny előtt, ahogy Amandával a sorunkra várunk:
Ez pdig már verseny közben. Talán inkább a célbaérés fotója ez, bár hasonló volt a látvány indításkor is.
Vajon fogok én díjlovagolni? Olyan jó lenne egyszer ott is érmet nyerni! :)
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig