2017. május 17., szerda

A harmadik terep...

Ma kicsit dolgozgattunk a pályán, majd gondoltam egyet, és harmadszor is nekivágtunk a terepnek. Az iduláskor egy kicsit tétovázott, nem örült a túrának, de jól megnyomtam az oldalát, aztán elindult végre. Nagyon izgalmas utunk volt, mert két óriási traktor húzott hatalmas utánfutókat, és ezek jöttek-mentek a pici úton szállítva valamit, mi meg oda is és visszafelé is egészen közel elmentünk mellettük. Karát a legkevésbé sem érdeklik ezek a járművek, egyáltalán nem fél tőlük, mintha legalábbis kocsis ló lett volna előző életében… A mellettünk elrobogó vonat se okozott neki gondot. Korábban azt hittem, hogy nagyon félős, de kiderült, hogy egyáltalán nem, csak nagyon nyugis körülmények közül jött… Minden újdonságra megrezzenéssel reagál, de aztán hamar megszokja. A nagy nyomású víztől azért még néz nagyokat, amikor mosom a patáját, de tulajdonképpen már azzal is megbarátkozott.
A terepen már sokkal nyugodtabban viselkedik, mint az első alkalmakkor, de azért folyamatosan érzem benne a feszültséget. Az orrlyuka is ki van tágulva, minden irányba nézelődik, szaglászik. Szépen megy arra, amerre mondom, de fognom kell, mert szíve szerint menne. Én viszon nem akarom, hogy kitörje a lábát a mezőn lévő lyukakban…
Egy kavicsos-murvás út vezet ki a terepre, ezen nagyon szenved Kara. Több emberrel beszéltem, és mindenki azt gondoja, hogy kelleni fog neki a patkó. Biztosan így van… Szeretnék vele sokat terepezni, akkor pedig egyszerűen nem úszhatjuk meg.
Miután átszenvedjük magunkat ezen rossz úton, egészen rendbenlévő talaj vár minket. Egy darabig a mezőn közlekedünk (ahol folytatódik a murvás út, amit nem szeret), utána viszont átmegyünk egy homokos útra, ahol már nagyon szépen tud közlekedni. Ezen megyünk egyre messzebb, itt már ügetünk is. Azért mindent nagyon vigyázva csinálok, mert nincs hozzászokva az egyenletlen talajhoz, nem tudom, mennyire ügyesen veszi a botlásokat. Egyelőre jónak tűnik a dolog.
Arra gondoltam, legközelebb átmegyek a síneken (láttam egy átjárót) és a másik irányba is megnézem a pályát. Előbb-utóbb szeretnék vele átlovagolni a 7vezérbe… :)
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig