2017. május 22., hétfő

Kara füle érzékeny…

Ma, amikor kimentem Karához furán viselkedett a karámban. Odamentem hozzá, láthatóan örült nekem, aztán, amikor adtam a fejére a kötőféket, kikapta belőle, és elkezdett elmenni. Nem tudtam megfogni egy darabig, finoman mentem utána, de ellépett. Ekkor (amikor már ő is viszonylag stabilan állt nem messze tőlem) nem piszkáltam tovább, hanem kivettem a sokásos répát a zsebemből és elkezdtem enni. Azért koszos volt, bakker… :) Na, több se kellett neki, félt, hogy el fog fogyni, úgyhogy oda is lépett hozzám. Ekkor feladtam rá a kötőféket, megkapta a répáját, és mintha mi sem történt volna, mentünk ki. Igen ám, de felszerszámozásnál vettem észre, hogy kantározásnál, megint iszonyút ránt a fején, amikor a fülét szeretném átbújtatni… És ekkor esett le a dolog. Fáj a füle. Még jó, hogy nem szídtam le a karámban a kis magánszám miatt, hiszen nem bunkóságból ment el előlem…
Megmutattam Imolának, és abban maradtunk, hogy miután nem tánik rosszkedvűnek, dolgozunk vele, utána meg kitöröljük a fülét azzal a szerrel, amit a vélt bőrbajára vettem (és amirő kiderült, hogy szimplán a sütése….:))). 
Az edzés nagyon klasszul zajlott, most inkább rám fókuszáltunk, nem a lóra, és az ülésemet javítottuk tanügetésben és munkavágtában. Azzal, hogy nem a lóra fókuszáltunk, hirtelen ő is sokkal jobban teljesített, bár Imola azt mondja, miután mindennek az alapja a helyes ülés, így inkább ez segített sokat. Nagyon élveztem az edzést. 
Edzés után teljesen elfelejtettük megcsinálni Kara fülét, szóval ez rám maradt… 1:10 felhigítottam a szert, és gondoltam, kitörlöm a fülét. Igen ám, de természetesen és jogosan nem adta csak úgy. Hívtam Tibort, hogy segítsen, ő megcsavarta az orrát (azt mondta ez a pipa), amitől aztán se jobbra-se balra nem mozdult Kara, viszont nyugodtan tartotta a fejét, amít Tibor kiszedett mindenfélét a füléből és kicsit kitörölgette a szerrel. A sok-sok fülzsír mellett talált benne egy papírgalacsint, amit nem értünk, hogy került be és mióta lehetett ott, hiszen én magam nem fértem hozzá…. 
Abban maradtunk, hogy kénytelen leszek neki fülvédőt venni, és ebben lesz a legelőn. Rápróbáltunk egyet, hogy mit szól hozzá… :).
SHARE:

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

© Segítség, lovam van!. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig